det går inte längre

Nä jag orkar inte den här pressen längre. Alltid varit så här, oavsett vem jag än varit med eller inte är med. Jämt har jag fått höra att de är fel vilka jag umgås med, jämt. Varför är de så? Har jag varit med vissa är de fel från andras ögon, men när jag har varit med dom som tycker att alla jag umgås med är skit så tycker dom jag umgås med att de är fel oxå. Så när ska folk låta mig vara? När ska jag få vara med vem jag vill utan att få höra en jävla massa skit? När i helvete ska jag följa mitt hjärta för en gångs skull? När ska jag sluta må så här? Vad har jag gjort för att förtjäna de här? Jag kan inte komma på något fel, för jag ställer jämt upp. Jag finns alltid där för alla, oavsett vad. Jag gör saker ingen annan gör när folk behöver en. Men ingen ser hur ont det verkligen gör i mig, ingen ser de. Fitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback