vem är du? du har ingen aning eller hur? du ville bli kändis men drömmen förstördes, du kommer att stanna underjord som en turtles!

Jag skulle kunna ge vad som helst till den stackarn som gör alla mina uppgifter som jag har kvar i skolan. Jag skulle kunna ge vad som helst för att få åka utomlands i 2 månader.

Det är så sjukt mkt nu i skolan så jag håller på att dööö. Men jag har ju mig själv att skylla som skjutit upp allting. Ska aldrig mer göra de i hela mitt liv.. Annars då, vad händer? Ingenting speciellt. Har kommit på att jag har ett jävligt tråkigt liv. Gör absolut ingenting om dagarna förutom skola. BOORING!

Annars är jag jävligt pepp på studenten just nu. Vill bara slippa skolan, är så sjukt skolless. I sommar så har jag stooora planer. Jag och min homie (e) ska förmodligen åka till Västervik och jobba lite i sommar. Det vore så jävla kul att få åka till Sveriges finaste stad och få jobba. Blir väl antagligen lite jobb på Time också.

Nä nu ska jag jobba vidare och snart sluta. Då blire runksveg igen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback