sveeeeeeeg!

Haha igår var nog den roligaste dagen på länge. Praktik som vanligt sen så kom Emil och hämtade mig. For runt lite och sendan hämtade vi upp Tommy och skjutsade honom till Sveg. Var hos honom ett tag och drack kaffe och chillade. Sedan träffade vi Marielle och Tina ett tag sen så åkte vi hem. Åkte runt ännu mer, sen kom vi på att vi skulle åka och tanka i Klövsjö. Så de gjorde vi, sedan åkte vi till Viken och kikade lite. Haha tror de fan bara var vi ute.. Inte en bil mötte typ. Kom i alla fall hem kl 03.00 efter en sjukt rolig kväll. Älskar att vara med Emil, för han är inte som alla andra killar. Han är verkligen en bästavän och är hur snäll som helst!

Idag vaknade jag runt 12 och kl halv 2 åkte vi mot Hede. Jag, mamma och Pontus, åkte dit för att Valpisarna skulle besiktas och få spruta. Gick bra faktiskt :) Kommer bara bli tråkigt att dom första hämtas redan imorgon :( Men vad gör de när jag ändå får en heelt egen? Gissa huur glas jag är :D
Här är min skönhet ♥



Så nu vill jag att ni ska ge mig förslag på namn till en tik! Kommentera gärna (iofs så vet jag att ni suger på de men man kan göra ett försök)

Ikväll åker jag till Sveg. Ska gå på skolan imorgon tänkte jag. Och imorgon så följer även Marielle med hem. Får se vad vi hittar på då.

Puss hej!

Kommentarer
erica säger:

Kena :D

2011-03-26 | 17:23:05
Bloggadress: http://ericasandvld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback