Sitter och äter vindruvor och väntar på emil! :)

Heeeelllo!
Sitter och äter vindruvor och väntar på Emil just nu. Idag har jag varit på praktiken som vanligt och jag verkligen storm trivs på Time. Skulle lätt kunna hoppa av skolan och börja jobba där nu på en gång.

Haha just ja, glömde skriva i förrgår att jag och Emil va ute och åkte bil och tänkte att vi sett allt i vemdalen så vi drog och kollade i Klövsjö. Och de va fan intressant! Illa att de till och med är intressant att se Klövsjö..

Men i alla fall så igår tänkte vi att vi skulle åka dit igen och kolla. Men de blev att vi fortsatte våran färd mot Skålan och sedan Fotingen. Haha en trevlig liten tur faktiskt!


För övrigt så saknar jag mina goingar i Sveg!
Speciellt Jenny, Tina, Marielle & familjen. Men imorgon kväll kommer jag och kramar om er goingar!

Haha en king bild med dom allra bästa på! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback