näs med grabbarna grus

Tänkte kanske jag ska börja skrvia här lite mer nu när jag är hemma. Har lite mer tid åt bloggen då, eller ska försöka iaf ;)

Igår så var jag med Emil & Tommy hela dagen, åkte hem för att käka för att sedan följa Isak och Tommy på en liten Minnesstund som var för Joel. Var så hilma fint men samtiditg jobbigt. Fällde många tårar för dig min vän!
Senare så åkte jag, Emil, Tommy och Isak upp på Näs. Spelade kort och hade hur trevligt som helst, skrattade himla mycket gjorde vi. De behövdes, och inte bara för mig!
Somande runt halv 4 och vaknade 11 imorse. Åt lite frukost sen så åkte vi hem och sedan vidare till hede för att Isak skulle hämta ut sitt körkort. Men de va stängt så vi åkte hem och nu har vi just ätit middag med moster och morbros familjer och momma o moffa! Gaaaatt!

Ikväll tror jag att jag ska träffa Emil lite och sedan blir de sova för imorgon vankas det jobb på skalet.
Cash is king!





Emil min fina vän ♥
I always be there for you my dear friend, i love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback