lååång arbetsdag

Heeeelt slut efter denna dag kan jag ju säga.. Jobbade på Skalet 08.15-16.30 hem och åt sen jobb på Time 17.00-21.00 ..

I alla fall så blev det igår att Emil & Dennis kom och hämtade mig. Vi åkte mest bara bil och pratade och skrattade! Kom väl hem runt kl 12 och då blev de plums i säng och kan lova att jag somna fort och även djupt. Hade 6 missade samtal när jag vaknade och hade inte hört att de ringt alls, haha!

Ja som sagt har jag inte alls hunnit med någonting annat än jobb idag. Tog med två filmer hem idag också så ska nog på en av dom nu när jag skrivit klart här om jag orkar annars blire imorgon :)

Söv så gaatt då!
Pöss!



det är något med oss som aldrig
verkar försvinna ur mig...
i fucking miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback