Åk aldrig till skanderåsen! HAHAHA

Som sagt så åkte jag till sveg i tordags, gjorde inte allt för mycket. Blev skolan igår och fick faktiskt klart 2 saker på bilden, skönt! Åkte hem med 2 bussen och Marielle följde med mig hem till Vemdalen :D
När vi kom fram gjorde vi going mat och sedan kom Emil och hämtade oss. Haha guud vilken galen kväll. Hämtade upp Tommy som även hade med sig lite Jäger.
Ryktades om "fest" i Hede så vi tänkte vi skulle dit och kolla. Kom dit, va hos någon som hette Lisa tror jag. Va lite Wemer ettor där och lamt vare, Emil körde ju så han drack inte, jag drack två öl, men Marielle och Tommy blev lite på lyset och tömde Jägern! Drog mot Vemdalen typ kl 12 igen. Tommy blev för klen och åkte hemmåt.
Själv så fortsatte Marielle, Emil och jag färden mot Svenstavik. Hahaha fan vad jag garva alltså. Började med om att Emil svänger in mot en väg och så ser vi skylten där de står Mattmar 7. Så började vi åka mot Mattmar men ändrade oss och styre tillbaka till Svensta. Där inne i Svensta så ser vi att man svänger mot Skanderåsen. Så vi svänger och köttar på och kör ganska fort och alla säger typ : SKANDERÅSEN SKANDERÅSEN SKANDERÅSEN. När vi sitter och skriker de så PAAAAAANG, smäller de i hela bilen och vi flöög. HAHA helt seriöst alla flög upp i taket. Haha fyfan vad jag garva, helt sjukt!
I alla fall efter de så styrde vi kosan mot Östersund. Kom dit och träffade Dennis & Dag tror jag han hette. Köpte körv sen for vi hemmåt. Galen men så himla rolig kväll. Kom hem halv 6 imorse och så sov ända tills 3 idag.. Klev upp gjorde ingenting, sedan gjorde vi hemlagad Pizza till mig Marielle och Olle! Skiiit gött blev de!
Nu vet jag inte riktigt vad som händer, ska nog gå till vardagsrummet och kolla när Marielle och Olle spelar TV-spel. Roliga kompisar ;)

PÖSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback