Vill tillbaka till Västervik!

Skriver ju allt fär sällan här i bloggen, men för er som inte vet så åkte jag, Jenny, Annika och pappa ner till Västervik den 16. Vi gjorde inte så mycket, vi tog det mest lugt och bara njöt. Bada lite, körde vattenskoter bland annat!
Satte även ner farmors urna i en Minneslund också. Skulle sedan åka hem på Söndag men det blev lite ändrade planer. Pappa och jag börja bråka så han lämnade oss där nere och drog hem på lördag ist. Smart drag av en pappa att lämna sin dotter 70 mil hemmifrån!! I alla fall tog vi oss hem med buss till Stockholm på tisdagen och därifrån åkte vi med Magnus.




En sak som är säker är att jag flyttar dit när jag är klar med skolan!

Kommentarer
Abdirahmansabrina säger:

I am really impressed!!

2011-11-15 | 13:02:09
Bloggadress: http://abdirahmansabrina.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback