Midsommar helgen!

Vill ha midsommar igen för det va så fruktavsvärt rolig helg! Vi började fredagen med att kliva upp en skaplig tid och duscha och sedan göra oss i ordning. Började ta något glas vin hemma hos mig med Jenny, Erica, Erica och Stingen. Magnus kom en sväng också. sedan begav vi oss till Tobias(fjuppas) där det va fest. Väldigt trevligt!
sedan begav vi oss mot ön. Haha fyfan, jag och Jenny är nog dom galnaste jag vet & dom bästa jag vet på fyllan! På ön träffade vi mycket roligt folk, drack cider och så. Avslutade kvällen runt 4-5.
Vaknade upp och ,ådde pyyton, mådde verkligen som man förtjänade kan jag lova. Dålig humor hade man också, Jag och Jw skrattade nog åt allt. Ta sig i kragen och börja göra sig i ording igen. Jag, jenny och Sanna satt hemma hos mig och väntade på skjutsen till Hede. Väl i hede va vi ute på byn, uppe på åsen och sen så blev det parken. Jay va väl bra, men inget jag lyssnar på så hade hellre sett något annat! Haha min skjuts drog hem och jag va kvar i Hede, slutade med att jag hamnade i Hogdal..

det var min Midsommar de! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback