Med stormade känslor och brustna hjärtan. Bland krossade drömmar och spruckna läppar. Och allt vi kan göra är att gå ut och dansa, bland sosiopater och sjuka tankar.

Wiiiiee!
Så känner jag idag, är på jätte bra humör så inget får förstöra min dag! ( Och att 2 bland dom 5 första på morgon är bland dom snyggaste jag sett gör inget heller)

Igår va jag med Emil, vi gick på marknad, va upp på skalet och kika i shoppen, och va ute och gick. Fan vuxen poäng på oss. Hittade en ny kavaj, en kofta och en t-shirt som jag tyckte att jag förtjänade. Sen blev det jobb mellan 16-21.30. Efter det tog jag, Emil och Tommy våran Jeep Och drog upp för backarna på Björnriket. Fasiken vad långt man ser där ifrån. Sen ville Tommy hem så jag och Emil for till Hede och kika. Träffa Marielle, Erica, Erica, Jonas, Love, Max och Max, göttans! Sen hemmåt igen för att Håkisen passerade Vemdalen så träffade honom och fick en kram :) Sen blev det verkligen hem och sova, kom inte i säng förens 02.00 och kev upp 05.30 för jobb. Not so rockigt! så nu står jag här på jobbet, väntar på att klockan kan bli 14 så jag kan få sluta och åka till min älskade Karin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback