J.W is the shit!



Jenny.Wiberg
Jag tror att du är en sån som alla behöver vid sin sida. Du är en sån himla bra person och jag är så himla glad att jag får vara din vän faktiskt. Man känner verkligen att det går och lita på dig. Går dagar då vi inte pratar alls men det är de som är så king, för inte fan surar vi för de, haha! Men när man väl är med dig blir man så himla glad och allt blir så himla roligt, finns inga beskymmer typ. & i sommar kommer vi äga, you know what i'm talking about ;) Alla behöver en som dig, och jag är glad att jag har dig min fina, helt crazy, galen i pannan, vän!

Kommentarer
Jenny säger:

Du är världens vackraste vän <3

2011-04-17 | 17:45:42
erica säger:

hahaha nä?? kung!

2011-04-19 | 22:38:35
Bloggadress: http://ericasandvld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback