saknar rebban och båstad idag ! :)



Idag är en dag jag saknar min goda vän Rebban, bara att tulla och skämta på det sätt som bara du och jag kan. Garva så vi håller på att dö(HAHA). Ibland är du bara för go gullet. Puss♥

Sen så saknar jag även veckan vi var nere i Båstad. Bara tanken när man vaknar upp på morgonen och man behöver inte ens kolla ut genom fönstret, utan man vet att det är strålande sol och jätte varmt. Bara dra på sig bikinin och äta för att sedan dra ut och steka i den as varma solen. Där man inte heller bara kan ligga och sola för det blir för varmt så man måste ta ett dopp i havet. Så jävla underbart!
Vill verkligen vara brun och ha sommar nuuuu. Vemdalens sommar suger ju totalt. Lovar att när jag slutat skolan ska ja inte bo kvar här uppe en endaste sommar till..

Lite bilder sen Båstad

här var vi inne i Båstad


här såg jag min framtida bil!


feta stek båtar som sedan ska bli våra


goooooood kall cider i mängder!


efter stranden


i båstad, frida äter jordgubbar


haha, glad över en klänning jag köpt. tur man kan bjuda på sig själv!


även Vemdalen var med i Båstad och sålde tröjor


ollonborre (deras landskapsdjur)


haha äru lite hungrig rebban?


haha huvva


blev några bilder iaf :)

nää nu blir det sängen, goood night !

Kommentarer
harryboys brud säger:

ååh, jag saknar dig harryboy min lilla goda pizza slice <3 all makt åt negrarna på första bilden, shit va bruna vi vaaa :')

2010-09-10 | 09:58:59
Anonym säger:

du måste skicka lite bilder till mig sen om du inte lägger upp några så jag kan sno dom ;)

2010-09-10 | 17:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback