Party with my pain

Guuuuu så länge sen det var jag skrev ett riktigt inlägg i min blogg.. Kanske ska ta och bli bättre på det eller vad tycker ni?
Igår så kom jag hem till Vemdalen och det kändes inte alls bra. Fattar inte vad som har hänt, jag som älskade att vara hemma förut tycker inte alls om det längre, trivs mycket bättre i Sveg och kan knappt fatta att jag säger det själv men det är så det är.. Blir typ på dåligt humör så fort jag kommer hit, de är inge bra.

Men igår i alla fall, så började kvällen med att jag var barnvakt till lillen och vi myste till en film och lite gosaker. När han sedan somnat var det inge kul längre så då sa jag åt Oscar att han var tvungen att passa Olle lite så kom Emil och hämtade mig för att vi skulle iväg på Mammas och deras jaktmöte, Emil var shaffis så jag höll honom sällskap! Haha alltså ser varje jaktmiddag ut så där så vill jag fan gå med i deras jaktlag ;) fulla som kastruller var hela högen. När sedan vissa började vela ha skjuts hem skjutsa Emil hem dom men sen kommer Mamma, Jonny och Kennet på att dom ska på jaktbal eller vad det nu var i vemhån. Så då blev det till att köra dom dit. Väntade där ett bra tag och träffade lite folk osv. Till slut blev det så kallt så vi for tillbaka till Vemdalen jag och Emil. For till Albiin en snabbis men sedan ringer dom och ville hem. Så då var det bara till att åka till Vemhån och hämta dom. Haha och vilket liv det var i bilen på vag hem alltså.. Tror fan aatt dom är värre än oss ibland alltså ;) sen blev det hem för att sova.

Idag vaknade jag runt 2 och vet inte riktigt vad som händer idag :) Imorgon ska jag iaf följa mamma på jakt, det blir chill! Är ju som sagt ledig imorgon ändå så då passar man på !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback