home sweet home ? NEJ

Home sweet home? Nej faktiskt inte. Fattar inte vad som hänt men tycker inte alls det är kul att komma hem längre. Känns som jag har mitt liv i sveg just nu även fast att jag har min familj här i Vemdalen så trivs jag inte alls här längre. Kanske är för att det inte händer ett piss här eller något. Känns även konstigt att jag säger just det för förra året funderade jag ju till och med på att flytta hem..
Aja nog med tråkigheter..
For ju som sagt hem idag eftersom att jag skulle klippa mig, blev nöjd som vanligt när Kajsa klipper mig! Tog bara bort det slitna och så ska jag färga nästa gång jag klipper mig ist :) Så blev inte så stor skillnad men.

Imorgon åker jag till sveg igen, får se om jag stannar där eller om jag åker hem. Orkar nog inte vara i Vemdalen och bara sitta hemma och tråka.

hare bra, pösshäj


ni är knark ♥


Kommentarer
tilde säger:

Men buu eve, Vemdalen va ju king?! :(

2010-09-16 | 20:24:32
Bloggadress: http://tinkitild.blogg.se/
Lellan säger:

Allt förändras med tiden :D jag tycker de är bäst när du är i sveg ja ! pysssssss

2010-09-17 | 08:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback