drunknar i mina egna tankar.

Jag vet inte vad jag ska göra, kanske är det dags att släppa taget innan jag blir helt förstörd. Redan mist dig en gång och vet inte om jag är redo än för att känna den smärtan som jag gjorde när jag blev själv. Eller så kanske ja måste försöka komma dit du är och visa upp mig. Känner mig helt osynlig för dig, kanske är det för att du inte vill se mig. Jag står här helt värdelös och utan svar på alla mina frågor som jag har. Jag har kanske inte det du söker efter eller är bra nog för dig. Men en sak som jag alltid sagt är att jag kommer vänta på dig. Även om det kommer ta hela mitt liv så kommer jag vänta enda in i graven - i will always love you♥/e

Kommentarer
rebbis säger:

favvo harry <3 älskardig

2010-09-25 | 15:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback