du är det bästa största misstaget

Lite uppdatering skulle ju inte vara helt fel, var ju väldigt länge sen. Händer inte allt för mycket på dagarna så har kanske inte så mycket att skriva om.. Plus att jag verkligen inte har någon fantasi om vad jag ska skriva heller, it sucks!

Inne på dag två i veckan och vi har haft 3 lektioner på 2 dagar nu, helt värdelöst att ens gå på skolan då tycker jag faktiskt. Och på tal om skolan måste jag bara få säga hur glad jag är över att ha den klassen jag har, ni är bäst helt enkelt.

Ikväll vet jag inte vad som händer, nu ska jag iaf städa och sedan duscha innan jag ska göra något annat.




du är det bästa största misstaget, i want you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback