vill gå på britney igen!

Nu är den långa helgen över och jag ska förklara den kort. Johan kom ju som sagt till mig igår efter middag och vi hyrde film och bara myste och tog det lugnt.
Imorse när vi vaknade gjorde jag frukost på säng åt han, bortskämd som han är.. Haha! Sen gjorde vi inte så mycket, sen hoppade jag på bussen till Sveg igen.
Ikväll så vare film på gårn, den sög som bara den. Gick ut en sväng och nu sitter vi hemma hos mig jag Marielle och Jennifer. Ska kolla på Beck sen sova!

Och vet ni?! Nyss när jag duschade så blev det översvämning i hela toalettrummet, så nu ligger det vatten över hela golvet. :(

Imorgon åker jag hem för att jag ska på kurs på Tisdag och Onsdag. Gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback