lååånghelg!

Yes, äntligen långhelg men inge forum för min del.. Vill verkligen vara där och göra en repris på vårforum för det var så jävla roligt men känner inte att jag har råd riktigt.. :(
Men tror nog jag ska få en rolig helg ändå, ska busaaa gärnet med Tina här i Sveg. Kanske att jag åker hem på lördag, får se vad mamsen säger!
Skolan idag, teater & utvecklingssamtal på det. Teatern sög så jag och Jenny drog därifrån. Utvecklingssamtalet gick väl bra, inga ig varningar utan allt var nästan bra förutom svenkan.. *suck*!
Men det är ju inte så konstigt med den läraren vi har....

Kom just till tina för att jag ska äta och få låna hennes dusch eftersom att det fortfarande är stopp i min och jag kan ju knappt leva där om man inte har något vatten. Tack Tina min lilla sweetypaj!






Saknar verkligen det du och jag hade! I still love you, you know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback