Inte okej att det är så här kallt!

Haha ja vad har vi och säga och gårdagen? Först drog vi på gårn och sen ut. Alltså, är det möjligt att det får vara så här kallt ute? Jag tycker inte det. Vintern har ju knappt börjat och jag håller redan på att dö så fort jag kommer ut utanför dörren! I alla fall så var jag, Tina och Michaela ute ett tag, gick på statoil i hopp om att träffa Magnus. Men det gjorde vi så klart inte.
Träffade Victor så vi åkte lite bil med honom och sladdade! När vi sedan ser Magnus och Tomas blir det en jävla fart på vägen kan jag ju säga. Vi jagade dom bort mot dammen och sedan ut på en jävla täckt, vad tror ni händer? Jo vi fick punka.... Gud vad roligt kände vi..
Åkte i 20 till preem och sedan så fick jag och Tina åka med Douglas, tomas och Magnus ist. Tur var väl de. Haha vi va bara ute och sladda och attans vad rolig det är alltså! Haha låter kanske mesigt men jag tycker om det! :) 
Klockan 2 gav vi upp och åkte hem o sov. Nu sitter jag här och väntar på att Tina ska vakna så ja får något att göra :)


sötnosa mi! :)

Kommentarer
jenkan säger:

åhh :') gulli gull :') saknar! :( <3

2010-12-11 | 18:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback