7 november 2010

Hejsan!
I lördags så jobbade jag på dagen med Marie, sedan på kvällen var jag och emil tvungna att dra ut i skogen för att hjälpa några tullar som fått soppatorsk mitte inne i skogen.. Slutade med att vi var tvugna att boxera dom till Vemhån!
När vi sedan gjort det åkte vi tillbaka till Vemdalen och tankade som kom vi på att vi ville ha korv så vi tog en litten tripp till Sveg. Åkte ocg träffa Magnus och även min sötis Marielle! Sen gjorde vi inte så mycket, for hemmåt runt 2 och jag & Tommy sov hela vägen till Vemhån!
Idag har jag jobbat igen, idag med Veronica och Erica. Varit lugnt som fan så det var gött. Ikväll blir det att åka tillbaka till Sveg och jag vill inte! Kan hellre stanna hemma och jobba, önskar jag kunde skita i skolan helt och hållet faktiskt!

Nä nu ska jag kolla på Black Jack och sedan packa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback