utan dina andetag

Känslorna, jag vet att dom fortfarande finns där. Jag vet inte längre vem jag är och har blivit . Allt har blivit ett helvte sen du lämnade mig. Jag är inte samma person, osäker och ingen självkänsla kvar alls. Jag är ensam och rädd och vet inte vem jag kan prata med. Jag ber dig om en andra chans men vet själv att jag inte är värd det. Är inte värd en sån underbar person som dig. Kanske är det dax att börja släppa taget om dig men det vet jag att det inte går. Känns som jag aldrig kommer glömma det vi hade, det var ju så jävla bra. Jag hade aldrig känt på hur det var att vara kär innan och kommer aldirg mer vela känna det igen heller. Är halv nu - ger upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback