so this is how it ends ?

så himla besviken och ledsen att det alltid ska behöva bli så här. men den här gången tänker jag fan inte lägga mig så som jag alltid gör när du kommer krypande tillbaka. du sa åt mig att ha ett bra liv, nu ger jag upp dig helt. är värd något bättre!

so this is how it ends
you left me behind
i will always think of you
you will always be my father
även om du inte vill det



I alla fall, händer inte så mycket i mitt liv just nu. I helgen var jag in till östersund och träffade lite kompisar, jätte roligt! :) Jag handlade lite kläder med men det var inte alls mycket. Hoppas på att veckan går riktigt fort så det kan bli helg. För då kommer mina brudar till mig. För på lördag är det öppningen av ön så då blir det lite party. Och sen efter den helgen så blir det till att flytta :D Blir så att Jessica och Benny tar min lägenhet och jag o Rebecka tar den som dom bor i nu. Men vi ska nog inte riktigt skriva över dom ännu för vi ska prova på det lite först hur det går och och vi trivs och så.. :)  Det blir gött!  Förövrigt är jag skaplgt avundsjuk på alla jävlar som är utomlands.. :( Nä nu ska jag försöka få igång mina koijor som bara ligger och slöar eller så joinar jag dom ist ;)


jag vill ha dig som jag hade dig förut !

/ pews


Kommentarer
m säger:

du är värd så himla mycket mer pews!

2010-05-24 | 18:27:15
linnea säger:

vännen, finns alltid för dig om du vill prata

DET VET DU!<3

2010-05-24 | 22:20:29
Bloggadress: http://linnealunnehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback