bort - långt bort med världens bästa mamma

Just nu vill jag bara bort från verkligheten en stud. Åka bort och lämna allt, mobilen skolan allt och bara få en lugn stud med mamma. En stund där vi bara kan vara med oss själva , en stund där vi kan tänka på oss själv och ingen annan. För mamma är verkligen den bästa person jag vet. Hon ställer upp för mig oavsett vad, om jag gjort något dumt eller något bra. Hon vet vad hon ska göra för att få mig glad och även skit sur, men det är bara för att hon kan mig utan och innan till. Ibland har jag inte varit en bra dotter, varit riktigt jävlig mot henne men ändå bryr hon sig som hon gör. Men det sägs ju att man lägger allt skit på den man älskar mest och det är nog sant. Och vi kan även prata om allt, önskar att jag hade en sådan pappa med!

mamma - jag älskar dig!

Kommentarer
Anonym säger:

jag älskar dig också hjärtat!!!

2010-05-18 | 21:32:01
linn säger:

va himla gulligt skrivet.

2010-05-18 | 21:39:07
Bloggadress: http://liinndaniielsson.blogg.se/
Diana säger:

Mamma är bäst...tycker jag med!! Skönt att du känner så och att ni kan prata om allt. De är inte alla som är berikad med en förälder som man har en kanonrelation med.

2010-05-19 | 20:43:54
Bloggadress: http://dianachaaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback