skoter.

Igår belv det till att bara vara hemma ist. Idag så hade jag inte tänkt att göra något men sen så ringde elin och frågade om jag ville följa på en lite skotertur, och eftersom att jag inte hade något för mig så gjorde jag fika lite snabbt och sedsan drog jag vidare mot byn för att möta upp elin. Vi köre först till Jaktstugan och sedan till oxsjön och där satte vi oss och fika. Älksra att vara där uppe! Har varit det sen jag var liten och har alltid tyckt om att vara där uppe, där kan man vara sig själv och inte bry sig om något. I alla fall.. sedan for vi vidare mot byn. Vi for hem till Elin ett litet tag och vet ni vad , hon har hundvalpar! Seriöst, finns det något sötare?? Vart iaf kär i dom! Senare for jag hem och var själv hemma så gjorde ingenting.. Senare åkte jag till johan och nu har han just duschat så vi ska väl snart hoppa i säng antar jag ! :)
Imorgon blire skola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback