Sett varg ja !

Haha kvällen igår blev.. vad ? Var först hos koijorna och sedan till Marielle men sedan blev jag för trött + att det sög så jag och koijan köpte korv och sedan la vi oss och sov, då var kl typ kvart i 12. När jessica kom hem kl 2 ungefär så säger hon att hon ska följa Jens till Vemdalen och hämta folk på skalet. Och då for jag upp igen, klädde på mig och packade sedan mot älsklings vemdalen! Och om ni vill veta något coolt så såg vi en varg när vi åkte hem. Aldrig sett en sån förut och jag o jessica höll på att nästan börja gråta för den gav oss feta blicken att den ville döda oss, Haha. Och det är inte många som får se en varg liksom ! kom hem ungefär runt 3. Imorse vart man väckt kl 09.00 för att jag skulle jobba, gick bra att jobba. Mycket folk inne idag eftersom att det regnat och snöat till och från. Efter jobbet kom mamma och vi gick till shoppen, gissa vad jag hitta ? En jacka ! som jag har lagt undan :) GILLAS!

Ikväll vet jag inte om jag ska hitta på något med Emil och Tommy, för det var så himla länge sen jag gjorde något med dom. Annars ska vi käka goding middag hemma idag, jag som bestämt vad det ska bli <)


saknar sommaren då jag var nästan neger och blond !


beccis och jag ♥


beccis och jag ♥


bruuun jag var :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback