pendla!

Ja ni läste rätt.. Jag ska börja pendla nu ett tag. Tror nog faktiskt att det kommer gå bra, man sover ju på bussen och så, så det ska nog inte bli några problem. Tror även att det kan vara bra för mig, tror jag kommer bli på bättre humör om dagarna osv. Sveg gör mig på något konstigt sätt på dåligt humör, vet faktiskt inte vad det är..
I alla fall.. Det betyder ju också att jag kommer ha mer tillgång till internet i veckorna här! Kommer bli mycket uppdateringar nu fram över.

Helgen som varit har varit nice. Johan hade inte tävling i helgen för första gången sen allt startade så då blev det till att vara i hede i Fredags med mina babes. Madeleine jag och Johan hyrde Bröllops fotografen, filmen var väl så där men inte dålig, myyysigt! I lördags så klev jag upp tidigt för att jobba, som tur var så var frida hos mig nästan hela dagen så den jobbdagen gick faktiskt ovanligt fort! Lördag kväll blev det melodifestivalen hos Frida, sov även där. Så när vi vaknade på söndag kom vi på att vi skulle kolla på gamla barn filmer. Blev att vi såg Anastasia & Den otroliga vandringen , båda var riktigt bra faktiskt. Haha jag tycker nästan barnfilmer är dom bästa filmerna som finns! Johan tycker jag är barnslig, men jag tycker man ska få vara lite barn ibland när man ändå fortfarande kan vara det! ;) För jag önskar att jag aldrig blev äldre, tänk hur lätt det var när man var liten! 

Måndag-Tidag skooola som vanligt och hem till lägenheten för att packa en stoor väska. Nu sitter jag här och ikväll blir det bara att det det lugnt!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback