No matter what

Idag är den äntligen fredag och det är inte vilken fredag som helst utan fredagen innan lovet. Underbart att ha fått lov! Idag på skolan började vi halv 10, sedan hade jag och Koijan rast till 1 så då hade vi våran lektion efter den första så vi slutade runt 11! Så himla gött. Så vi gick hem till henne och åt lunch och sedan mysade vi ner oss och kikade på Dieselråttor och Sjömansmöss, haha den är så jävla bra! Bland dom bästa jul kalendrarna som blibit av tror jag ! Slutade med att båda somna och sedan ringde min mobil och då insåg jag att jag var tvungen att gå till bussen. Bussen hem idag gick så jävla drygt. Huvva.

Ikväll blir det bara till att ta det lugnt tror jag, god middag med familjen och sen vet jag inte ! :) 


 Justja, Kommer snart bilder på mitt hår! Vart riktigt nöjd :) Blev en liten lugg & uppklippt !



 


Kommentarer
linn säger:

diselråttor och sjömansmöss :') <3

2010-03-05 | 23:26:38
Bloggadress: http://liinndaniielsson.blogg.se/
Anonym säger:

diselråttor och sjömansmöss :') <3

2010-03-05 | 23:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback