lovet! :)

Okej, nu kommer lovet i stora drag :D

Tisadg: Det var sista dagen erica och dom var hemma hos oss. Johan åkte hem för att gå på hälsocentralen med sin rumpa! Så på tisdag kväll blev det till att bara ligga framför tvn och mysa!

Onsdag:
Så vaknade jag tidigt och gjorde mig iordning lite. Sedan kom Veronica och hämtade mig så jag åkte till Johan. Vi for vidare till sveg för att han skulle på rönken med sin rumpa. visade sig vara en spricka i svankotan.. Ont! Kvällen gjorde vi inte mycket alls, vi kikade på en väldigt bra film, Rambo.



Torsdag: Då åkte jag hem med 5 bussen men när jag sedan kom hem så ringde jag Love och tiggde skjuts till Hede för att vara med johan igen. Han kom och hämtade mig och sedan stannade Love och Bjarne ett tag med mig och Johan. Jag och johan myste ännu en kväll. Han han ju inte göra något med sin rumpa :(

Fredag: Åkte jag hem med 2 bussen för att taggga för en kväll på skalet. Åkte hem och duschade och så och sedan vidare till frida. Madde, Becca, Jag, Frida och Elin började där och fixade o hade oss. Sedan vidare upp på skalet. Haha tror vi kom fras när det var 4 låtar kvar av Amanda som var kvällens Artist. Hon är ju bra men jag tycker inte om hennes låtar.. Sen blev det diiiisco och kl halv 3 kom jag hem somna väl runt 3 !




Lördag: Så ringer en viss frida och väcker mig typ halv 8 och eftersom att jag skulle upp och jobba klev jag upp redan då! Jobbet var det hur mycket folk som helst på.. Och efter middagen så åkte jag till Johan igen. Vi spelade kort med Ewa och kikade på melodifestivalen. Tycker att det var bra att Anna Bergendahl vann med hade kunnat sett att Salem Al Fakir vunnit! Sedan blev det mer kort spel och sedan sängen.





Söndag: Gjorde vi verkligen ingenting typ. Var med balder ett tag och sedan for jag hem!

Sedan igår blev det skola och det gick verkligen inte bra. Jag är verkligen på botten nu. Orkar ingenting längre. Idag sket jag i skolan och kommer nog göra det imorgon med.


johan madeleine frida - utan er, vad skulle jag gjort då?


.

Kommentarer
Frizza säger:

Du är min solstråle :)

2010-03-16 | 23:08:47
Bloggadress: http://fridaahallgren.blogg.se/
m säger:

vad skulle jag gjort utan dig bästa pews!!

2010-03-17 | 16:40:00
desiree ! säger:

gud vad härlig blogg!

kika hemskt gärna in hos mej <3

2010-03-17 | 16:49:06
Bloggadress: http://desireejosephine.blogg.se/
Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg säger:

Gillar din header! .d

2010-03-17 | 17:08:15
Bloggadress: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
elliz och elviz säger:

hejsan

Jättefi header!!

HUR MÅR DU IDAG?

kram

2010-03-17 | 17:13:28
Bloggadress: http://oriez.blogg.se/
Anonym säger:

fin blogg kolla gärna min :)



2010-03-17 | 17:29:43
Bloggadress: http://natalieyouknow.blogg.se/
Caroline säger:

Hej Eve, Nu har även jag hittat till din blogg. Huvva inge kul att höra att du inte har det bra. Tänk på att snart är det sommarlov!!! Skolan är inte alltid så rolig men det blir hundra gånger så jobbigt om man ska läsa om allt sen när alla andra vänner redan har börjat jobba, resa eller annat. Så försök kämpa på!!! Massor med kramar

2010-03-17 | 23:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback