bloggtorka.

Nej men nu måste jag allvarligt ta att börja skriva lite oftare! Men hela helgen så har jag varit på skotertävling. I torsdags kväll for jag rebecka och jessica hem till dom i ramundberget och myste och hade jätte roligt. Fredag åkte vi på skotertävling som var rätt så tråkig faktiskt. Regnade och var kallt så man var helt dyng sur när man kom hem. Efter den så åkte vi hem och åt tacos och jens & tony kom även dit. Sedan for vi och hyrde film, hyrde prinsessa och den var verkligen jäätte dålig!! JAg och rebecka var trötta efter den så vi gick och la oss. På fredag blev det till att åka på skotertävlingen igen. Lite finare väder på fredagen men regnade dock lite då med :) Hejjade på balder som kom 4:a :)

Efter tävlingen följde jag Madde till henne i hede och där käkade vi middag och väntade på frida och elin som också skullle komma. Vi gjorde inte så mycket då, vi pratade mest och så. Sedan blev det hem och sova för på söndagen blev det en liten skotertur för mig madde och frida. Vi körde till Jaktstugan fram och tillbaka. När vi kom hem till mig så hade inte jag och madde något att göra så vi tänkte ta en LITEN promenad. Men det slutade med att vi hamnade ända uppe på skalet :D Gick ända från mig dit upp! Gött var det en idag känns det i benen kan jag ju säga!

här kommer  lite bilder från skoter tävlingen!














Nu orkar jag inte lägga upp fler.. :)


Vad tycker ni jag ska blogga om ? :)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback