rubrik

sitter här och försöker skriva ett bra inlägg men vet inte alls vad jag ska skriva om här längre. Har i alla fall gått in på min sista jobb vecka vilket är väldigt skönt för sedan drar jag och brudarna ner till båstad och är borta i 10 dagar! det ska bli så gött att komma bort ett tag faktiskt.

Midsommar helgen var iaf super rolig för min del, önskar den aldrig tog slut! På midsommar afton började vi lite smått i vemdalen hos frida för att sedan bege oss ot storsveg. Hamnade hos mikaela först och sedan blev det ön för våran del. ön var väl inget att skryta om men roligt hade vi!

Midsommar dagen for vi till Beccababe för lite förfest, där blev det kubb och studsmatta och god dricka. Sedan tog vi ligan och drog till parken, parken är väl alltid lika rolig ? Inte för att skryta men jag vann 4 KG choklad! Det ska bli smarrigt. Sedan blev det hem och sova!


but i don't care what they say, i'm in love with you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback