längtar till nästa helg !

Gud vad fort den här veckan har gått. Jobbet har varit lika slappt som vanligt och jag och Sofia äger där ute på hedlanda. Den här veckan har inte hänt så mycket, varit lite i hede med brudarna och så har jag Madde Emil badat en kväll också på campen, men där var det för kallt för mig och Maddis så vi for hem och badade badtunna med Timmy och Oscar ist. I helgen vet jag inte riktigt vad som händer, imorgon väntas det jobb iaf sen ingen aning. Plus att jag längtar tills nästa helg, först på torsdag blir det något nere på campingen liknande fotboll brännboll mm. Sen på fredag blire Björnfesten i Sveg! Dit drar jag och Madde! För att sedan på Lördag åka ner till Frida och Becca som är i båstad !



fisen och jag

Kommentarer
kelan säger:

åhhimla fin vi är gummman, kommer sakna dig när du åker bort! <33 pussss

2010-07-04 | 14:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback