vill inte :(

Helloo!
I helgen har jag inte kunnat skrivit något, har varit i hede sen i lördags kväll. I alla fall så jobbade ju jag på lördagen och efter det vart det afterski. Det är så roligt när det är mycket folk tycker jag! Senare på kvällen så åkte jag till Johan och stannade även på söndagen. Vi gjorde inte så mycket, myste och så, var ju alla hjärtans dag så då var det ju perfekt med en mys dag! ♥ Imorse skulle jag åka 7 bussen till Sveg för att gå på skolan, tror ni att klockan ringde i morse ?? Nej så klart inte. Så jag försov mig. Men som tur var så skulle Olle till tandläkaren och vaccinera sig med så jag fick skjuts hem. Kl13 åkte vi vidare till sveg och när jag är framme märker jag att jag glömt laddare till mobilen så jag tar 14.10 bussen hem och nu sitter jag här och vill aldrig mer lämna huset! Helgen har gått så himla fort och det gör mig verkligen ledsen, ska det verkligen gå så här fort att leva? Tiden går ju så himla fort! Jag kommer ihåg första dagen i 7an som igår, vart tog dom 3 åren vägen? dom bara flögförbi.. Och sveg, det finns inget värre nu för tillfället. Jag hatar verkligen att vara i sveg. Jag gillar skolan och så men sedan när man har fritid vad finns det att göra ?? Alla mina kompisar åker typ bil och det orkar inte jag, jag menar hur kul är det att sitta i en bil och åka runt runt runt i sveg när man redan har sett varenda jävla gata!? Inte för att det är illa menat men jag passar inte in där. Och då blir det så att man sitter själv i en lägenhet och tänker och tänker.. Och mat är det inte roligt att bara äta & laga själv så då äter man ingen riktig mat, chips eller mackor och det är definitivt inte bra. Och jag vill måla om i min lägenhet för det är en ful lägenhet jag har, då är det inte heller roligt att leva där, man vill ju ha något ställe man trivs på.. Fina saker och att det ser ut som ett RIKTIGT hem, det gör inte min lägenhet, ser verkligen ut som en ungdomslya.. Ser ut som det bara är ut satt en del lite här och där. Så det är också en anledning till varför jag inte vill bo i sveg. Och om jag skulle börja pendla så skulle mamma säga upp lägenheten å det vill jag inte heller att hon ska göra, för nästa termin så bor Johan i sveg och då kommer det bli mycket bättre, slippa vara ensam. Säger inte att vi ska bo tillsammans för det ska vi verkligen inte göra. Men att veta att det ALLTID finns någon där för en, det behöver jag och det tror jag kommer göra allt mycket bättre. För det finns ingen som får mig att känna mig så värdefull & tagen för den jag är som han får mig att känna! Och känns även jobbigt att alla mina riktiga kompisar bor i Östersund och är ett år äldre :( Förlåt om det blivit lite deppit men jag behövde skriva av mig!  + att jag vill ha mina skor & johan hos mig nu!!



·•du är verkligen min andra hälft och jag älskar dig ! ♥


Kommentarer
erica säger:

tycker inte att du ska klaga så mycket på din lägenhet, min är MYCKET värre ;).

2010-02-17 | 21:18:14
Bloggadress: http://ericasandvld.blogg.se/
Diana säger:

Ja du Evelina, livet går så jäkla fort. Så passa på attt vara ung och gör de du vill o kan. Va härligt att vara så kär och att han gör dig lycklig!!

2010-02-21 | 18:50:24
Bloggadress: http://dianachaaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback