ojojoj

Gud vad dålig jag är på att uppdataera nu för tiden! Men har verkligen haft fullt upp ända sen i fredags. I fredags var jag i Hede med Johan. Och senare på kvällen så åkte jag Koijan tony johan bil med victor, dum som vi var åkte vi till Svenstavik på kvällen fram och tillbaka.. Haha jag säger då det, Så  jävla glad att jag inte bor där ! vilken jävla håla! På lördagen åkte jag hem en sväng och sedan ville jag följa Johan till Strömsund på Skotertävling så då åkte jag Johan och håkan in till stan på lördag och på söndag morgon TIDIGT åkte vi till strömsund för att johan hade tävling. gick bra för honom, kom 4 och balder 3 :) Sedan åkte vi hem och när jag kom hem till vemdalen somnade jag direkt, var så himla trött och frös. Måndag, sjuk och skolan.. Inte så bra. Igår tisdag, så bakade jag kladdkaka efter skolan och sedan kom Rebecka till mig och vi fikade och sedan skulle jag färga hennes hår. Det vart jätte fint ! :) Johan sov ju hos mig inatt också, han hade varit på en sån där övningskörnings kurs. Myspyyys

Ikväll blir det nog hede ! :)

kommer bilder från tävlingen när jag är i vemdalen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback