nya skor :')




Nu har jag beställt nya skor, kände att jag behövde och förtjänade det haha !

Igår så åkte jag ju hem till Vemdalen för att vi var lediga idag. Eller lediga och lediga, vi fick göra några få arbeten hemma ist för alla lärare har någon sorts personal dag! När jag kom fram var jag med Johan och vi gick på bio, Luftslottet som sprängdes. Den var faktiskt bra, jag tycker alla dom tre filmerna är bra faktiskt. Idag så har jag pkuggat och bara tagit det lugnt. Så himla skönt att vara hemma. Ikväll blire att jag ska ligga framför tvn hela kvällen och imorgon blir det tidiga bussen till skolan och imorgon kväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra ännu, det återstår att se! 

Hare GÖTT!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback