helgen.

Hejsan. Har inte skrivit något på hela helgen, men har inte hunnit. I lördags var jag på skotertävling i viken. Försöker lägga upp alla bilder på facebook men det funkar inte alls för mig.. Jag ska hem till vemdalen någon dag i veckan och då tänkte jag att jag ska lägga upp dom här ist opch försöka med Facebook igen. Gick ju inte så bra för johan som kraschade och gjorde illa sig :( Men annars var han jätte duktig! Idag är det skola som gäller, och 5 timmar med en och samma lärare! KUL! :) Igår var jag ju ledig för jag skulle till tandläkaren, gick bra förutom att jag fått fel tid och att jag har nästan 4 hål. Var och hälsade på hedesskola igår, Med en saknad frida kraft! Var så himla roligt att träffa henne igen faktiskt ! <3

Skriver mer i veckan då bilderna kommer in :)

Kommentarer
Emilia H :) säger:

Vart underbart lycklig när jag såg dig sitta nere i rasthallen, efter en jobbig mattelektion, men du suddade bort min jobbighet & ersatte de med ett stort leende på mina läppar :D

Tack för de vännen!<3

2010-02-12 | 22:40:08
f. säger:

saknar dig redan, pewfs.

2010-02-18 | 17:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback