fuuul blogg jävel.

Usch, så himla ful blogg jag skaffat mig.
Idag kom jag äntligen hem till kära Vemdalen. Känns så himla skönt när det är fredag och man vet att man ska få åka hem. Älskart! Veckan som varit har gått så himla fort och jag har nästan inte hunnit något känns det som. Har i alla fall hunnit varit en kväll med min bästa, rebecka!
Imorgon ska jag till Hedeviken och kika på när älskaling tävlar. Hoppas det går bar för honom och han inte blir för nervös.. Men det går nog susen :) Kommer in bilder imorgon på det ! Justja, jag har ju skaffat mig en SystemKamera om ja inte skrivit det innan ? Äntligen säger jag bara, kostade jävligt mycket med det var det lätt värt.

Denna skönhet vart det! :)



skriver imorgon :)

Kommentarer
linn säger:

nu vill ja se massa bilder ;)

2010-02-07 | 01:47:53
Bloggadress: http://liinndaniielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback