looov.

Fasiken vad fort tiden går alltså! Redan påsk lov.. Tänk att jag snart har gått första året på gymnasiet? Kommer ihåg första dagen i 7an som att det var igår.
I alla fall har jag inte kunnat skriva något under veckan, Har inte gjort så mycket.. Varit med Johan och har sovit en natt i sveg hos koijorna. Mys! I Torsdags hade vi middag här hemma. Johan var här också. PÅ kvällen gjorde vi ingenting och igår så for vi upp lite på skalet och där köpte jag ett par leggings och en tröja. NICE! Senare så åt vi middag hos Momma och Moffa och på kvällen gick jag och la mig tidigt. Idag blir det till att åka upp på skalet till Frida och hälsda på henne som jobbar.
Ikväll vet jag inte alls vad det blir. Och på lovet vet jag inte heller.. Vill upp till oxsjön i alla fall någon dag, får se om jag får med mig någon.

Här är kläderna. ( smutsig spegel;) )

Kommentarer
linn säger:

herregud flicka lilla, va kläder de va på golvet :o ^^

2010-04-05 | 14:37:11
Bloggadress: http://liinndaniielsson.blogg.se/
Diana säger:

Har du nystädat?...haha...

2010-04-09 | 17:03:28
Bloggadress: http://dianachaaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback