Kavaj - check !


har äntligen köpt mig en kavaj, den hittades på skalet för 599kr ! :)


(kommer kanske en bild med den  på senare)



Under lovet har jag inte alls skrivit mycket, har inte känt att jag vill eller orkar blogga just nu. Men lovet har spenderats med frizza för det mesta och vi har jobbat tisdag-torsdag på fjälldagiset. Gick jätte bra faktiskt ! Synd jag inte kunnat vara med Johan något, bara en endaste gång under hela lovet.. :(

Igår följde jag Fridas family till Vemhån för att kika på hundvalpar. Tror ni jag vart kär eller ??? Att jag blev! Så nu har jag tjatat på Magnus att vi ska köpa en till hund, till och med sagt att jag kan betala halva ;) Vart kär i en tik som hade ränder på tassarna! JAG MÅSTE HA DEN! :) Tror & hoppas att jag får min vilja igenom!

Annars händer det inte så mycket i mitt liv just nu, har ju en mage som knappt funkar längre.. Men ska snart till läkaren med den. Mamma trodde magkatarr, magsår eller en ny allergi. Och det hoppas jag verkligen inte att det är. Det skulle vara himla jobbigt med en till allergi. Har ju så pass många redan.. Dagarna annars rullar väl på men vill att det ska hända något i mitt liv snart.

Men snart är det ju forum!! Vi har hyrt stuga/lägenhet tills då och det kommer bli grymt. Frida, Madde, Becca, Christine, Matilda och jag är det som ska bo där. Så himla roligt kommer det bli!

En annan sak som gör mig deprimerad nu under 2010 är det att alla, eller dom flesta av mina kompisar blir 18 år. Jag , lilla 17 åringen får stå utanför medans alla mina kompisar är på krogen, haha!

Nej nu ska jag leta kläder, ska beställa en klänning och ett par skor tills forum :)
Här är dom jag hells vill ha :




Och sen kom jag på att jag verkligen måste börja leta klänning tills jag ska på bröllop, åh jag fattar inte hur jag ska hinna allt. Måste nog in till stan någon dag eller något och hitta en.
Nej nu blev det långt inlägg här.. Ska och äta nu hos Pippi och Ove, sedan kommer brudan hit så vi ska ha mys kväll . Puss

jag saknar dig johan :( <3




Kommentarer
Diana säger:

Du får ta med dig mamsen på skalet :-) Hon behöver ut på lite party å :-)

2010-04-09 | 17:01:25
Bloggadress: http://dianachaaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback