feel good! :)

Helloo. :)
Har faktiskt varit i sveg sen i måndags så har inte haft tillgång till något internet. Har bott hos världens bästa Koijor, så sjukt glada att ni två finns! Utan er, vad vore sveg då?
Mår riktigt bra när jag är i sveg nu, har haft så himla roligt den här veckan!!! Skrattar som aldrig förr :)

I måndags så gick jag och rebecka ut på en promenad men sedan orkade vi inte gå hem så vi ringde benny, men inte att han kom. Så Kalle och Saku kom och hämtade oss ist och sedan åkte vi bil med dom hela kvällen, planerade in att vi skulle ha en Skräck films natt någon gång under nästa vecka. Igår blev det skola tills 20 över 11, gött att sluta lite tidigare! Sedan var Jag och Rebecka lite med Benny, spelade kort och hämtade saker åt han på ica osv. på kvällen åkte Jag å Rebecka ut på björnspaning med Benny och Mackan, hade turen att se en jävligt smal björn ;) Blev lite mer bil med dom, sedan över till Sakus bil och trängas som ett as, haha ! Sedan äntligen hem och sova.
Idag blev det mässa på folkan, stod i montern i en timme sen fick jag sluta.. Tog 2 bussen hem och packa för att sedan åka tillbaka till Sveg. Tror jag övningskör till Vemhån för där kommer nog Rebecka, Kalle och Emil å hämtar mig :)

hörshej






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback