sveg

Ja då var man i sveg igen.. Skolan gick bra, slutar ju 12 på måndagar. Faktiskt tycker jag att det är segt för vad ska man göra sen liksom. Efter skolan så gick jag hem till lägenheten som jag inte vart i på 3 veckor och sedan gick jag och Koijan till ica och handlade middag som vi senare ska laga. Blir en nyttig gratäng i ungn för våran del. När Erica slutat så ska vi på dollar och handla lite julpynt till lägenheten. Jag tycker att det är så himla tråkigt att komma till en lägenhet när det ser ut som vanligt och hemma är det julpyntat och fint, jag vill trivas för det gör jag inte nu i alla fall. Och efter jul så ska mamma fråga om jag kan få måla om, vill måla 3 väggar och tapetsera 1 vägg i det stora rummet, sedan vill jag även måla om köket till vita luckor för nu är dom knall gula och gräsliga. Hoppas jag får och har föräldrar som orkar göra det ;)

Kanske skriver sen vad jag handlat och så.. Puss!



Rebecka Koijan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback