Skaffat blogg som alla andra! (Y)

Blev så att jag skaffade blogg nu med, vet inte alls om jag kommer gilla det men ska iaf prova
eftersom att dom flesta har det nu ^^

Idag tänkte jag och frida ut och gå men icke att det blev av, utan vi hamnade framför tvn ist,
haha förvånad jag blev.. Men det var kul att träffa frida lite med tanke på hur länge sen det var
hon och jag hittade på något.
Nu är jag helt själv hemma och det gillas verkligen inte! Det spökar nämligen här haha.. Imorse när
jag och magnus satt nere så hörde båda att det gick någon på övervåningen och det var bara
vi i huset. Usch!

Bloggen ser förjävlig ut men ska be någon hjälpa mig med det ! Är inte så smart på sånt här haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback