NEW MOON!!

Just kommit hem till frida efter kina mat & new moon. Jag tror jag grät halva filmen, så himla bra var den. Jag blir bara ledsen när jag tänker på hur lång tid det är tills nästa film kommer. Edward alltså, jag fattar bara inte hur snygg och allt vad han nu är. Han är perfekt (Men johan är bättre!) verkligen en tjejs dröm! Filmen var verkligen jättttte bra, så den måste ni bara se! Först blev man besviken över vad han gjorde men sen kommer han och säger det där i slutet, jag trodde jag aldrig skulle sluta gråta ! :D Haha jag kanske är känslig men det går bara inte att inte gråta när man ser den!

Imorgon kommer mamma in typ 11 och då ska vi gå på stan lite, hitta julklapp till Joahn osv. Ska även på årlig kontoll för min astma, hoppas den blivit bättre än förra året när jag hade inflamation i lungerna.. Men det hoppas jag gått över!

Saknar dig johan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback