in my dreams i hold you tight

Hello!
Upp tidigt i morse för jag sov hos älskling inatt, igår kväll gjorde vi inte mkt alls utan tog det bara lugt. Fick även komma hem till hans mamma för första gången vilket var mkt trevligt! Idag har varit den segaste dagen på länge, trodde aldrig att lektionerna skulle ta slut. Åkte hem idag med men tänkte åka tillbaka till sveg ikväll för att vara med kompisar men det blev inte så :( Så ikväll blir det till att baka lussebullar med vit-choklad i med mamsen och olle och bara mysa. Det kommer nog bli riktigt nice! Har ännu inte fixat bloggen men det kommer snart hoppas jag, måste skicka bilder till lise som ska hjälpa mig vilket var riktigt snällt! :) Nej nu ska jag gå ner och baka och även försöka få Johan att bli glad på mig !!

johan jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback