I'm the best !

Har just kommit hem från bingon men icke att man vann, var så nära typ 4 gånger men inte ville det gå med sig inte. Annica vann 400 i alla fall, grattis till henne! Luciorna var jätte fina allihopa, men eftersom att Matilda är något alldeles extra så fick hon 12 röster av mig och frida och hoppas att hon blir! Men dom andra var oxå jätte fina.

Imorgon blir det tidiga bussen till suuursveg igen, men imorgon ska jag faktisk sova där för jag och Erica tänkte gå på dollar och köpa lite jul saker till våra lägenheter ;) Annars längtar jag bara så sjukt mycket till helgen för då ska jag ta skoter kortet. Och det blir även att Mikaela ska ta det med mig och bo här, det ska bli jätte roligt! Det var alldeles för länge sen jag träffa henne nu faktiskt!

Puss

Midsommar 2008, Erica Mikaela Madeleine <3


Kommentarer
maaakaela säger:

Kommer bli så himmla bra :)

hoppas vi klarar det bara :o ;)

2009-11-30 | 22:18:03
Bloggadress: http://angelinamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback