=(

Hejsan!
Idag började jag egentligen 20 i 10 men jag åkte ju med bussen så jag kom fram 10 över 8 så jag gick till Koijan och var där tills vi började. Väääldigt slapp dag idag på skolan, men hade ju kul ändå eftersom att Rebecka gjorde min dag. Åkte hem och sen har jag fan inte gjort ett piss, eller städat rummet men nu är jag bara ledsen för att jag tänker på hur lite jag och Johan kommer att träffas i vinter eftersom att han kommer tilbringa mycket tid åt skoter.. Det får mig verkligen att bli ledsen att vi inte kommer träffas som vi brukar och då kan det även kännas att det blir jobbigt men det får vi fixa. Måste helt enkelt göra det!

Ikväll ska jag ner till Frida och kika på idol, mysigt värre! Men jag hoppas verkligen på att Mariette åker ut ikv, eller egentligen vill jag inte att någon av dom sista 4 ska åka ut för jag gillar dom alla men om man måste välja blir det mariette faktiskt! Kanske skriver sen om jag orkar !

puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback