Doktorn .....

Hej !
Imorse kom mamma och hämtade mig hos frida och vi åkte vidare till stan och har även varit hos doktorn idag , de gick inte så bra idag faktiskt.. Har fortfarande inflamation i mina lungor ( vilket aldrig verkar gå över) och min astma suger, den är verkligen dålig. I vanliga fall tar jag en medicin som heter Symbicort varje morgon och kväll och min bricanyl när jag behöver, men nu var det så dåligt på det där blås provet som jag gjorde så nu ska jag fan knarka ihjäl mig tror jag. Ska ta Symbicorten 3 gånger morgon och kväll och det ska tydligen göra så att jag blir bättre. Ska på återbesök i januari för att kolla om det blivit bättre och om det inte blivit det så ska dom hitta på någon annan medicinering som jag ska få prova. Är så less på den här skiten, nu har jag ju faktiskt varit noga med mina mediciner men det hjälpte tydligen inte. För det blir ju typ aldrig bra.. Men det var en ny läkare idag så då kan vi ju hoppas på att hon fatta och gav mig rätt medicinering.

Annars gjorde vi inte så mycket mer i staden, vi gick lite på stan och jag pekade ut några julklappar och införskaffade mig två nya piercingar och foundation. Nej nu ska jag kika på S.O.S gute och sedan på Glee.

Puss


Kommentarer
Emilia- Vemhån säger:

Sos Gute så bra :D

2009-12-12 | 13:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback