Vi mot världen

Guud så länge sen det var jag skrev sist känns det som.. Men jag får ta och ändra på det.
Har just varit på lucia tåg för Olle och som på dagis, sjukt söta alla var. Barn är fasiken det bästa jag vet! 
Hela veckan har jag haft en konstig känsla i magen, det typ hugger i underdelen av magen. Har verkligen haft jätte ont ibland, så idag ringde jag mamma så hon ringde vidare mot Hälsocentralen så jag ska dit imorgon och träffa en läkare. Inte kul :( Hade även utvecklingssamtal igår som gick riktigt bra! Och skolan flyter på för en gångs skull. Och har dessutom riktigt jävla kul på skolan nu med dom bästa !
Förövrigt är jag ovanligt pepp inför helgen. Fredagen ska jag och Frida börja med att åka till hede för att kika på deras Lucia tåg. Sedan åka vidare till sveg, där väntas middag och partyyy ;)

Skriver mer imorgon när jag kommit hem från sjukhuset :)
puss


JAG VILL VARA BRUUUN :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback