This Is The New Shit

Sitter hos Erica nu och lyssnar på musik. Har nyss varit ute och gått en bit med hennes hund, skönt vare. Jag ska nog försöka få mig själv att gå en bra bit varje dag. Haha får se hur det går med det efter som att jag är typ latast i Sverige ;)

Men i alla fall så lagade ju vi mat tillsammans, blev Kykling & klyft potatis. Smarritgt vart det bara att efter vi ätit en bit kukling märker vi att den var rå i mitten haha. Så fail, det blir jämt så när vi två ska laga mat. Till efterrätt blev det pepparkaksdeg, like! Senare vet jag inte var det blir, vi kommer nog mest att ta det lugt. Ska hem sen och duscha och städa tänkte jag.

Haha jag och erica var ju bäst på att ta kort förut så jag tänkte ta och ladda upp lite bilder på oss två sen vi gick på sonfjällsskolan osv. 
Se och njut på två riktiga skönheter ;)




 
dom två bästa


För det mesta såg det ut så här på en tråkig lektion ;)

 



Snyggingarna




Haha och vi knarkade burn i 9an kan jag lova.




jag tommy erica i vintras, miss us <3




i vårat snyggaste läge ;)




du har varit min bästa vän sen vi var 2 och du är
fortfarande det, jag älskar dig!


Kommentarer
Perza babe säger:

Ja Fy fan vilka goa jävla år vi har haft tillsammans och det är bara början :D Älskar dig med Bästavän <33

2009-12-04 | 18:01:10
Diana säger:

Kukling lät gott...haha...vart köpert ni de?? :-))

Härligt med bra o lång vänskap, va rädd om varann.

2009-12-06 | 20:36:50
Bloggadress: http://dianachaaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback