sweet dreams

Marilyn Manson – Sweet Dreams <3 

Nu är det bara en dag kvar till julafton, bara en dag. Eller egentligen bara några timmar. Jag känner ingen julstämning alls ? Jag som var så pepp inför jul, nu känns det inte ens som om att det är jul ? Aja, det kanske kommer imorgon.. Hoppas det !

Idag har jag jobbat som vanligt och det gick bra. Förutom att en unge bajsa på sig Haha. Men vi ringde föräldrarna så det gick bra ändå. Ikväll har jag och magnus varit och köpt mera presenter till mamma och sedan har vi klätt granen och fixat lite mat och så.

Hur firar ni jul? 
Själv firar jag med hela släckten. Först på dagen åker vi upp med skoter till ett ställe och får soppa och är med jätte många, vi brukar kanske vara runt 20-30 st. Men senare så går man hem och fixar mat och fixar iordning sig, sedan blir det Kalle Anka och sen mat. Efter den goda maten blir det att jultomten kommer och ger klappar till alla barn och sedan får alla vi andra våra julklappar. I år blir det Jag olle oscar mamma magnus Fia jocke albin petter Mikael adam mathias och hildbjörg :) Blir nog mysigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback