Spökar.

Inatt sov jag hhelt själv i vårat hus och jag lovar att det ska jag aldrig göra om! Fyfan vad hemskt det var. När man är själv så lyssnar man ju mer också. Igår när jag lagt mig så hörde man steg och att någon höll på ner osv. Jag ringde mamma och nästan grät men vad kan hon göra åt saken från Sundsvall likso, så hon sa bara att det var Mojje som är där. ( mormors mamma som tidigare bott här) men ändå, om det är hon hur kul är det, jag är iaf lirädd och kommer aldrig mer sova själv!

Imorse skulle vi till Hede på lucia men sket i det, hade ingen skjuts hem.
Senare åker vi till Sveg för bandyn och partyyy :D

kommer inte ha någon data under helgen, kanske skriver på söndag om jag får låna Perzas dator :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback